Vejledning
Som følge af den nye forbrugerklagelov skal virksomheder oplyse om hvor og hvordan man skal rette en eventuel klage i forbindelse med gæstens køb af ydelser i virksomheden.
Som udgangspunkt, skal gæsten klage til hotellet, hvor produktet/opholdet er købt. Hotellet vil altid være interesseret i at finde en løsning sammen med gæsten. Send reklamation på mail til skagen@skagenhotel.dk
Skulle det alligevel komme så vidt, at hotel og gæst ikke kan finde en løsning sammen i første omgang, har gæsten mulighed for at kontakte:
Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme.
Vodroffsvej 32, DK-1900 Frederiksberg
kontakt@hrt-ankenaevn.dk
Tlf. +45 35 36 51 21, telefontid alle hverdage ml. kl. 10-14
Link til klagenævnets hjemmeside
Desuden er der blevet etableret en ny fælleseuropæisk klageportal ODR-portalen, hvor man kan indgive en klage.